Saturday, 11 February 2012

Ape nama produk special tu..????

Assalammualaikum sume... untuk entry kali ni aku nak perkenalkan ape nama produk special yang aku baru pakai selama tiga bulan ni.. Oke,.sebelum ni tu aku nak gitau yang aku berani wujudkan blog ni sebab pengalaman aku dah gune produk ni dan lagi satu dah ramai yang tanye ape aku pakai sampai muka aku yang seyes teruk dah jadi baik dan makin berseri-seri.. Bile dah ramai yang tanye maka aku pun berani wujudkan blog ni untuk berkongsi pengalaman dan rahsia kulit wajah yang berseri ni..=)


          Oke sekarang aku nak perkenalkan kepada semua apa produk special yang aku dah pakai sampai kulit aku dah jadi semakin baik dan berseri-seri... Nak tau x..?? JAP..JAP....... produk nyer ialah..

             Haaaaa.....penah nampak dan dengar tak pasal produk ni..BERRYGEN by Tupperware.... nilah produk special yang aku guna selama tiga bulan dan ada lagi satu produk yang aku gunakan untuk kegunaan luaran sahaja..

 Dan....ni lagi satu produk special yang aku guna untuk kegunaan luaran..nama produk ni SF BEAUTY. penah dengar tak pasal produk ni..


            Sekarang dah taukan camne aku mendapat semula wajah yang bersih + cerah + berseri... Oke,.dan sekarang juga aku nak bagitau cara aku menggunakan produk ni sehingga jerawat-jerawat degil dan kulit kusam aku hilang.!!!!

CARA PENGGUNAAN SF BEAUTY :

1. mula-mula bersihkan wajah dengan sabun muka SF BEAUTY
2. selepas itu, waktu siang gunakan krim siang untuk melindungi wajah dari sinaran UV
3. malam hari pula pakai krim malam untuk merawat wajah

CARA PENGGUNAAN BERRYGEN :

1. Produk ni dalam bentuk sachet so mula-mula tuangkan serbuk Berrygen dalam air sejuk atau suam tak panas kemudian kacau dan minum...Senangkan..!!
2. Berrygen ni minum sekali sehari je tapi macam aku cakap kesannyer dalam tiga hari je..(bergantung kepada individu)

    Oke sekarang kite citer pasal harganya pula...untuk BERRYGEN harga di pasaran ialah RM199.00 dan dalam ada 20 sachet tapi kalau nak jimat minum hari biasa saje tak payah minum hari Sabtu dan Ahad saje....he3

    Bagi SF Beauty pulak..bagi krim malam dan siang harga RM79.90(dua-dua sekali)  manakala sabun pula berharga RM 39.90 (kalu nak jimat boleh potong empat bahagian). Untuk produk ni aku pakai tahan sebulan..

   Dengan hanya memakai dua produk ni sahaja dalam masa sebulan sahaja dah nampak kesannya. Alhamdullillah,...dan sekarang aku masih meneruskan menggunakan kedua-dua produk ni..=) Aku dah berkongsi rahsia yang bukan lagi rahsia nikan dan disebabkan aku pun dah dapat hasil yang diingini dan masih lagi nak maintainkan keserian wajah so kepada sesiapa yang berminat untuk membeli kedua-dua produk ni bolehlah hubungi aku : Irma - 012-3590827... harga adalah seperti di bawah:


1. BERRYGEN - RM 190.00
2. Set krim malam dan siang - RM75.00
3. Sabunmuka - RM35.00


    Diharap anda juga dapat sama-sama menjadi lebih cantik dan lebih yakin...insyaAllah..=)
       
                                      

4 comments:

  1. hai irma sayang~! waa.. bussiness baek punya...

    ReplyDelete
  2. Hehehe...barang baekk cik tie kenelah sharekannnn... Xnak try ker..??? bakal pengantin msti try gune Berrygen ngan Sf beauty ni...;)

    ReplyDelete
  3. hamb0i2~ baek punye pr0m0te... haha~ suplement n 0bat2 ni ssh na telan la yunk~

    ReplyDelete
  4. Haaa..orang macm cik tiela paling sesuai makan berrygen ni..Cehhhh..prmote abess..hi3.. Siyes,..rase Berrygen ni mcam ribena tau sebb berrygen ni ada extrak berries so rasenyer mmg sedap..=)

    ReplyDelete